Subject: Vs: Vastus päringule
From: "Kalev Eensaar" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Thu, 2 Jan 2025 14:56:50 +0200

Tere

Suur tänu vastukirja eest.

Võtame teie info ja arvamused teadmiseks. Kodanikele oleme sel teemal ise 
vastanud.

Kanname Tervise teeni jalgtee projekteerimise ja rajamise enda teehoiukavva, 
kuid teame, et selle ehitamiseks ei ole ka vallal veel 5 aasta perspektiivis 
eelarvelisi vahendeid.

Lugupidamisega

KALEV EENSAAR / teedeinsener

Tel: +372 5340 9995

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Saku Vallavalitsus

 <http://www.sakuvald.ee/> www.sakuvald.ee

 <http://www.facebook.com/sakuvallavalitsus> 
www.facebook.com/sakuvallavalitsus

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: reede, 27. detsember 2024 12:04
Adressaat: Kalev Eensaar <[email-masked]>
Teema: Vastus päringule

Tere

Vaadates selle tee ülekäigukohti, ristumiskohti laiemalt, siis on selle 
Tervise tee ristumine täiesti tavapärane olukord võrreldes teiste teede 
ristumisega. Teisel pool teed on kitsa eraldusribaga jalg ja jalgrattatee, 
kuhu on võimalik liikuda otse maanteed ületades ajal, kui sõidukeid ei ole 
mööda teed lähenemas.

Läheduses asuv ülekäigurada on seotud kogu jalg ja jalgrattatee liikluse 
suundumisega teisele poole teele ehk teeületusi tehakse seal sagedasemalt. 
Kindlasti ei ole otstarbekas iga kohaliku tee otsa ülekäigurada teha.

Transpordiametil on võimalik eelkõige arendada teid vastavalt teehoiukavale. 
Ka uusi jalgteid, jalg ja jalgrattateid tehakse koos maanteede arendustega. 
Teine võimalus on Liiklusohtlike kohtade meetmega pingerivi järgi reaalseid 
liiklusohtlike kohti likvideerida. Täna ei ole meile teada, et Tervise tee 
ristumine Tõdva-Hageri teega või sealt tee ületamine endast ohtu kujutaks.

Seega hetkel tundub küll, et võimalused sarnastele kohtadele jalgteid 
projekteerida ja ehitada on väga piiratud.

Kirjast ei selgunud, kuid kas soovite, et vastame ise kodanikule 
Transpordiameti poolt manuses olevale kirjale?

Lugupidamisega

Hannes Ristov
Liikluskorraldaja
55654809
Transpordiamet

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.